Kaip galiu sužinoti apie IKEA darbo pasiūlymus? Jeigu esate draugiškas, paprastas, mėgstate aptarnauti pirkėjus ir norite būti mūsų komandos nariu, susisiekite su mumis ir teiraukitės apie laisvas darbo vietas arba ieškokite naujausių pasiūlymų skyrelyje
Darbas IKEA'oje.
Iš kur atkeliauja IKEA prekės? Mūsų prekes gamina daugiau nei 2 tūkst. tiekėjų maždaug 50-yje šalių. Gerai suprojektuotų, aukštos kokybės prekių dizainas atspindi švediškus ar skandinaviškus bruožus. Visada siekiame kuo žemesnės prekių kainos ir jas pakuojame į plokščias pakuotes, kad būtų paprasčiau pervežti, paimti Savitarnos skyriuje ir parsigabenti į namus. Visos mūsų prekės žymimos užrašu „Design and Quality, IKEA of Sweden“ (Švedijos IKEA dizainas ir kokybė).
Kam priklauso IKEA koncepcija? Iš Švedijos kilusi IKEA mažmeninė prekyba remiasi franšizės sistema. „Inter IKEA Systems B.V.“, įsikūrusi Delfte, Nyderlanduose, yra IKEA koncepcijos savininkė ir franšizės teikėja. IKEA parduotuves valdo įvairūs franšizės gavėjai 29-iose šalyse.
Ar aš galiu platinti IKEA prekes? IKEA patirtis – kur kas daugiau nei prekės. Tai visa mažmeninės prekybos koncepcija. Kad ši koncepcija veiktų, būtina pasirūpinti visais aspektais. Štai kodėl IKEA prekės „Inter IKEA Systems B.V.“ franšizės pagrindu parduodamos tik IKEA parduotuvėse.
Kokia yra IKEA verslo idėja? IKEA verslo idėja yra pasiūlyti didelį gražaus dizaino, praktiškų baldų bei namų apstatymo prekių pasirinkimą tokiomis kainomis, kad jas galėtų įsigyti kuo daugiau žmonių.
Kur galiu įsigyti IKEA dovanų kortelę? Dovanų kortelę galite įsigyti, atvykę į parduotuvę IKEA Vilniuje arba prekių užsakymo ir atsiėmimo vietas Kaune bei Klaipėdoje.
Ar visą dovanų kortelės sumą privalau išnaudoti iš karto? Ne, dovanų kortelėje esančią sumą galite išleisti dalimis.
Kur galiu patikrinti savo dovanų kortelės likutį? Dovanų kortelės likutį galite patikrinti, atvykę į parduotuvę IKEA Vilniuje arba prekių užsakymo ir atsiėmimo vietas Kaune bei Klaipėdoje.
Ar galima atsiskaityti IKEA dovanų kortele, perkant internetu? Deja, šiuo metu tokios galimybės nėra.
Ar galiu naudotis IKEA dovanų kortele užsienyje? Lietuvoje įsigyta dovanų kortelė galioja tik šalies viduje.
Už ką mokamas 3,99 € užsakymo paruošimo mokestis? Užsakymo paruošimo mokestis skirtas sandėlio sistemų palaikymo ir prekių paruošimo proceso sąnaudoms padengti. Jis taikomas užsakymams e. parduotuvėje
IKEA.lt arba IKEA prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose, kurių krepšelio suma yra mažesnė nei 100 €. Jei jūsų krepšelio suma yra lygi ar didesnė nei 100 €, papildomai mokėti nereikės. Šis mokestis taip pat nėra taikomas apsiperkant fizinėse IKEA prekybos vietose.
Kur galiu atsiimti internetu užsakytas prekes? Užsakytas prekes galite atsiimti IKEA parduotuvėje Vilniuje arba prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose Kaune ir Klaipėdoje.
Ar kainos fizinėje ir elektroninėje parduotuvėse skiriasi? Ne, visose IKEA prekybos vietose (internete, parduotuvėje Vilniuje ir prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose Kaune bei Klaipėdoje) kainos yra tokios pat.
Ar galiu keisti arba atšaukti internetu pateiktą užsakymą? Taip. Jei norite atšaukti užsakymą, susisiekite su Pirkėjų aptarnavimo centru tel. +370 5 250 00 55 (darbo dienomis 9–18 val. ir savaitgaliais 10–18 val.) arba el. paštu
info@IKEA.lt.
Ar prekes pristatote visoje Lietuvoje? Užsakymai pristatomi visoje Lietuvoje, įskaitant Kuršių Neriją.
Daugiau
Kokių prekių negalima įsigyti internetu? Gyvi augalai, persiški kilimai ir maisto prekės internetu neparduodamos.
Ar galima grąžinti prekes, įsigytas internetu? Taip. Daugiau skaitykite skyrelyje
Grąžinimo garantija.
Ar mano įsigytos smulkios prekės bus atskirame maišelyje? Ne. Atsisakyti vienkartinio plastiko – vienas iš būdų rūpintis gamta. Todėl pas mus galite įsigyti tik sunkiai nudėvimų daugkartinio naudojimo pirkinių krepšių arba tvirtų popierinių maišelių.
Kokie galimi atsiskaitymo būdai? Atsiskaityti galima populiariausiomis debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo kortelėmis „Visa“, „Visa Electron“, „MasterCard“ ir „Maestro“.
Kaip apmokėti užsakymą interneto svetainėje? Atsiskaityti galima populiariausiomis debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo kortelėmis „Visa“, „Visa Electron“, „MasterCard“, „Maestro“ ir „UnionPay“. Taip pat – per tiesioginę sąsają su jūsų banku: „Swedbank“, „SEB“, „Šiaulių banku“, „Citadele“, „Luminor“.
Ar galiu užsisakyti prekių iš IKEA parduotuvės kitoje šalyje? Deja, ne. Prekės iš kitų IKEA parduotuvių į Lietuvos parduotuvę bei prekių užsakymo ir atsiėmimo vietas nepristatomos.
Ar galiu pirkti internetu, jei nesu IKEA Family narys? Apsipirkti internetu galima tik turint IKEA paskyrą, tačiau ją galite susikurti ir nebūdami IKEA Family nariai.
Ar pateikęs užsakymą internetu gausiu patvirtinimą? Taip. Vos tik gavę jūsų užsakymą, išsiųsime patvirtinimą el. paštu.
Kada mano užsakymas bus pristatytas? Į prekių užsakymo ir atsiėmimo vietą prekės pristatomos per 5 d. d. Užsisakius pristatymą į namus, prekės pristatomos per 7 d. d.
Ką daryti, jei perkant internetu mano kortelė buvo atmesta? Pasitikrinkite banko kortelių nustatytus limitus. Įsitikinkite, kad esate kortelę priskyręs programoje „Saugus pirkimas internetu“. Jei šie nustatymai teisingi ir vis tiek nepavyksta apmokėti užsakymo, susisiekite su savo banku.
Ar yra galimybė įsigyti prekių išsimokėtinai? Taip. Daugiau apie tai skaitykite skyrelyje
Pirkimas išsimokėtinai.
Kaip galima atsiskaityti parduotuvėje bei prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose? Atsiskaityti galima populiariausiomis debetinėmis ir kreditinėmis mokėjimo kortelėmis „Visa“, „Visa Electron“, „MasterCard“, „Maestro“ ir „UnionPay“. Taip pat – per tiesioginę sąsają su jūsų banku: „Swedbank“, „SEB“, „Šiaulių banku“, „Citadele“, „Luminor“.
Kaip apmokėti užsakymą interneto svetainėje? Norėdami atsiskaityti, sekite nuorodas ekrane. Užpildę visus reikiamus laukus ir apmokėję užsakymą, gausite patvirtinimą el. paštu.
Ką daryti, jei atsiskaitant parduotuvėje arba prekių užsakymo ir atsiėmimo vietoje mano kortelė buvo atmesta? Pasitikrinkite banko kortelių nustatytus limitus. Jei visi nustatymai teisingi ir vis tiek nepavyksta atsiskaityti, susisiekite su savo banku.
Kokias papildomas paslaugas siūlote taupantiems laiką? IKEA prekes lengva parsivežti į namus ir surinkti patiems, tačiau jei taupote laiką ir tausojate save, galite pasinaudoti mūsų teikiamomis paslaugomis:
- Prekių pristatymas
- Užsakymo paruošimas ir pristatymas
- Interjero dizaino paslauga
- Prekių surinkimas
- Virtuvės planavimas
- Virtuvių montavimas
- Patalpų matavimas
Daugiau apie paslaugas
Kokias paslaugas galiu užsisakyti internetu? Šiuo metu internetu galite užsisakyti pristatymo į namus paslaugą.
Ar galiu keisti pristatymo datą ir laiką? Užsakydami pristatymo į namus paslaugą, galite pasirinkti jums labiausiai tinkantį pristatymo laiką. Jei kiltų klausimų, susisiekite su Pirkėjų aptarnavimo centru tel. +370 5 250 00 55 (darbo dienomis 9–18 val. ir savaitgaliais 10–18 val.) arba el. paštu
info@IKEA.lt.
Ką daryti, jei gavau pažeistą prekę arba jos trūko? Susisiekite su Pirkėjų aptarnavimo centru tel. +370 5 250 00 55 (darbo dienomis 9–18 val. ir savaitgaliais 10–18 val.) arba el. paštu
info@IKEA.lt.
Ar galiu grąžinti prekes? Mes laikomės lanksčios politikos, leidžiančios grąžinti prekę net per 90 dienų. Jeigu esate IKEA Family narys ir atsiskaitydami už prekes pateikėte savo IKEA Family kortelę, grąžinti prekes galite per 365 dienas.
Daugiau
Ar prekėms suteikiama garantija? Taip. Daugiau apie tai skaitykite skyrelyje
Garantijos.
Ar galiu grąžinti prekes, įsigytas kitose šalyse? Grąžinti galite tik tas prekes, kurias įsigijote IKEA prekybos vietose Lietuvoje.
Ką daryti, jei mano įsigyta prekė brokuota arba pažeista? Apie tai skaitykite skyrelyje
Grąžinimo garantija.
Ką daryti, jei negavau prekės surinkimo instrukcijos? Skaitmenines instrukcijų versijas galite atsisiųsti interneto svetainėje, spustelėję prekės aprašymo nuorodą „Surinkimo instrukcijos, kiti dokumentai“. Čia rasite konkrečios prekės kodą ir jos surinkimo instrukciją.
Kaip sužinoti apie atšaukiamus produktus? Apie tai skaitykite skyrelyje
Atšaukti produktai.
Turite nusiskundimų? Jei esate nepatenkinti mūsų prekėmis ar paslaugomis, susisiekite su Pirkėjų aptarnavimo centru. Džiaugsimės galėdami padėti.
Kiek kainuoja IKEA Family narystė? Tapti IKEA Family nariu nieko nekainuoja. Be to, norint gauti IKEA Family kortelę, nereikia įsigyti jokių prekių.
Kokias privilegijas suteikia IKEA Family narystė? IKEA Family narystė suteikia galimybę įsigyti kai kurias IKEA prekes už specialią kainą, nemokamą prekių draudimą, galimybę įsigyti prekes IŠPIRKTUVIŲ kainomis viena diena anksčiau už kitus, galimybę grąžinti pirkinius per 365 dienas bei daugiau laiko jūsų mažiesiems vaikų kambaryje „Småland“.
Kaip tapti IKEA Family nariu? Norėdami dalyvauti programoje, užpildykite IKEA Family programos anketą (reikės įvesti tik el. paštą) arba kurdami IKEA paskyrą pažymėkite, jog norite tapti IKEA Family nariu. Elektroninę anketą rasite tinklalapyje
www.IKEA.lt. Registruodamiesi IKEA Family programai, galite užsisakyti tik e. kortelę. Užsiregistravę gausite el. pašto patvirtinimui skirtą laišką. Gavę jūsų patvirtinimą, e. kortelę išsiųsime į jūsų elektroninio pašto dėžutę bei pridėsime prie jūsų IKEA paskyros. Kortelė patvirtina, jog esate programos narys.
Kaip dažnai man bus siunčiama informacija elektroniniu paštu? IKEA Family laiškai siunčiami 4–5 kartus per mėnesį.
Ar gali mano kortele naudotis mano giminaičiai, draugai ar pažįstami? IKEA Family kortele gali naudotis tik jos savininkas ar jo / jos šeimos nariai. Jūsų draugai bei pažįstami gali gauti nuosavą IKEA Family kortelę – tai užtruks ne ilgiau kaip minutę.
Ar galima gauti kortelę kurio nors giminaičio (draugo) vardu? Deja, ne. Kortelė išduodama tik jos savininkui.
Kada kortelė aktyvinama? E. kortelė aktyvinama iš karto, vos išsiųsta į jūsų elektroninio pašto dėžutę.
Ką turėčiau daryti, jei ištryniau savo IKEA Family e. kortelę arba pamečiau plastikinę kortelę? Jei savo kortelę pametėte ir norite ją vėl turėti, galite atsisiųsti jos skaitmeninę kopiją iš savo IKEA paskyros arba pakartotinai įvedę savo elektroninio pašto adresą į IKEA Family programos anketą. Savo IKEA Family kortelės kopiją gausite vos per kelias sekundes.
Jei neturiu IKEA Family e. kortelės ar mano fizinė (plastikinė) kortelė vis dar galios? Taip, tiek skaitmeninė, tiek fizinė (plastikinė) kortelė yra įrodymas, kad dalyvaujate IKEA Family programoje.
Jei turiu e. kortelę ir fizinę (plastikinę) IKEA Family kortelę, ar jos abi vis dar galioja? Esamiems nariams parsisiuntus skaitmeninę kortelę, plastikinė kortelė ir toliau galioja, o skaitmeninės kortelės numeris ir visi privalumai lieka tokie patys kaip ir plastikinės kortelės.
Kokia nuolaida siūloma IKEA Family programos nariams? Ar ji galioja visoms IKEA prekėms? Įvairių prekių įprastinės kainos ir IKEA Family kainos skiriasi įvairiai. Specialios IKEA Family kainos galioja kai kurioms IKEA prekėms, tam tikriems IKEA restorano patiekalams, švediškiems maisto produktams ir IKEA Bistro pasiūlymams. Kad prekėms būtų pritaikyta mažesnė kaina, kiekvieną kartą apsiperkant būtina pateikti IKEA Family kortelę kasoje arba perkant internetu būti prisijungus prie savo IKEA paskyros.
Kaip sužinoti apie naujus kiekvieno mėnesio IKEA Family pasiūlymus? Kad gautumėte informaciją apie IKEA Family pasiūlymus, užsisakykite naujienlaiškį elektroniniu paštu.
Kodėl turiu kiekvieną kartą kasoje pateikti kortelę, net jei neperku prekių už specialią IKEA Family kainą? Atsiskaitydami už pirkinius ir pateikdami IKEA Family kortelę kasoje, prekes apdraudžiate nuo atsitiktinio apgadinimo pervežant. Be to, informacija apie jūsų pirkinius padės mums parengti būtent jums skirtų aktualių ir įdomių pasiūlymų.
Ar IKEA Family kortelė galioja visose šalyse? IKEA Family kortelė galioja tik toje šalyje, kurioje ji buvo išduota. Jei registravotės IKEA Family narystei Lietuvoje, jūsų kortelė galios tik parduotuvėje IKEA ir IKEA prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose Lietuvoje.
Kokias paslaugas galima užsisakyti IKEA prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose? Prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose galite užsisakyti tas pačias paslaugas kaip parduotuvėje.
Daugiau
Kur yra IKEA prekių užsakymo ir atsiėmimo vietos? Kaune (Jonavos g. 60) ir Klaipėdoje (Šilutės pl. 29).
Kas yra prekių užsakymo ir atsiėmimo vieta? IKEA prekių užsakymo ir atsiėmimo vietos papildo IKEA parduotuvę ir suteikia galimybę daugeliui Kauno ir Klaipėdos regiono gyventojų be papildomų išlaidų paprasčiau įsigyti IKEA prekių. Čia, nedidelėje erdvėje, galite apžiūrėti ir išbandyti dalį nuolat besikeičiančių IKEA baldų, prekių namams, rasti įkvepiančių namų apstatymo sprendimų bei užsisakyti ir atsiimti IKEA prekes.
Ar šalia yra automobilių stovėjimo aikštelė? Taip.
Ar prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose galima grąžinti prekes, įsigytas kitose IKEA parduotuvėse? Grąžinti galite tik tas prekes, kurias įsigijote parduotuvėje IKEA Vilniuje.
Ar prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose yra prekių, kurių galėčiau įsigyti iš karto? IKEA prekių užsakymo ir atsiėmimo vietose Kaune bei Klaipėdoje tam tikrų prekių galite įsigyti be išankstinio užsakymo. Atvykite apžiūrėti, išsirinkite ir parsivežkite namo iš karto. Prekių sąrašas
Kaune ir
Klaipėdoje
Kaip apsipirkti prekių užsakymo ir atsiėmimo vietoje? Prekių užsakymo ir atsiėmimo vietų pirkėjai gali užsisakyti IKEA prekes ir po kelių dienų jas atsiimti.
Kur yra parduotuvė IKEA? Vikingų g. 1, Vilnius.
Ar šalia yra automobilių stovėjimo aikštelė? Taip.
Ar parduotuvė pritaikyta visai šeimai? Taip.
Kodėl kai kurių prekių kartais nebūna? Dėl populiarumo ir tiekimo nesklandumų kartais tam tikrų prekių galite nerasti. Dažniausiai IKEA darbuotojai gali pasakyti, kada prekė vėl bus parduodama. Prieš vykdami į parduotuvę, taip pat galite pasitikrinti prekių likutį internete.
Ar galima vestis gyvūnus į parduotuvę? Į IKEA prekybos vietas galite atvykti su nedideliu (iki 3 kg) gyvūnu. Apsiperkant jis turi būti ant rankų arba pirkinių vežimėlyje. Jei jūsų šuo didesnis nei 3 kg, jį galima palikti tam skirtoje vietoje prie parduotuvės. Į Švedišką restoraną ir Švediškų maisto prekių parduotuvę gyvūnai neįleidžiami. Išimtis taikoma šunims vedliams, kurie padeda žmonėms su fizine negalia.
Vaikų žaidimų kambarys „Småland“
Žaidimų kambaryje vienu metu gali būti ne daugiau kaip 20 vaikų.
Taikomos šios taisyklės:
• Tėveliai pasirūpina, kad prieš įeidami į žaidimų kabarį vaikai dezinfekuotų rankas.
• Žaidimų kambaryje vaikai privalo mūvėti kojinės.
• Vaikams matuojama temperatūra (vaikai su peršalimo simptomais į žaidimų kambarį nepriimami).
Kas yra „Småland“? Tai yra vaikų žaidimo kambarys parduotuvėje IKEA Vilniuje. Kol tėvai apsipirkinėja, čia vaikus prižiūri mūsų darbuotojai.
Kiek laiko vaikai gali būti žaidimų kambaryje „Småland“? Žaidimų laikas yra 1 val., o jeigu turite IKEA Family kortelę, jūsų mažieji galės žaisti 30 min. ilgiau (atsižvelgiant į tai, kiek vaikų jau žaidžia).
Kur yra žaidimų kambarys „Småland“? Pirmajame aukšte, prie parduotuvės įėjimo.
Kokio amžiaus vaikai gali žaisti vaikų žaidimo kambaryje? Nuo 3 iki 7 metų.
Ar galiu būti žaidimų kambaryje su savo vaiku? Tėvai ir kiti suaugusieji į vaikų žaidimų kambarį neįleidžiami. Vaikus prižiūri mūsų darbuotojai.
Ar vaikai maitinami žaidimų kambaryje? Kadangi vaikų mitybos įpročiai ir poreikiai skiriasi, o žaidimų laikas nėra ilgas, žaidimų kambaryje maisto netiekiame, tačiau, vaikui paprašius atsigerti, įpilsime jam vandens.
Ar galiu išeiti iš parduotuvės, kol mano vaikas žaidžia? Kol vaikai leidžia laiką žaidimų kambaryje, jų tėvai ar globėjai privalo būti parduotuvėje.
Ar galiu susiprojektuoti baldus ir pateikti užsakymą internetu? Naudodamiesi IKEA namų planavimo programomis, galite patys susiprojektuoti virtuvės, vonios kambario baldus, spintą ar kitą daiktų laikymo sprendimą. Bandykite įvairius derinius, eksperimentuokite su stiliais ir spalvomis, kol rasite tinkamiausią ir liksite patenkinti rezultatu. Nubraižę eskizą 3D formatu, galėsite išsisaugoti arba atsispausdinti prekių sąrašą, kad būtų patogiau užsisakyti.
Daugiau
Ar galiu naudotis programomis telefone ar planšetiniame kompiuteryje? Visomis planavimo programomis, išskyrus PAX, BESTÅ ir Virtuvės planavimo programą, galima naudotis telefone ir planšetiniame kompiuteryje.
Ką daryti, jei mano planavimo paskyra buvo užblokuota? Susisiekite su mumis el. paštu
info@ikea.lt ir aktyvinsime paskyrą iš naujo.
Apie tai skaitykite skyrelyje
Parama.