Patogi lova – viena iš pagrindinių sąlygų norint gerai išsimiegoti.
Bet ar tikrai žinote, ką daryti, kad joje būtų patogu?
Jūsų miego kokybė tiesiogiai susijusi su tuo, ar savo lovoje jaučiatės gerai. Ir nors mūsų miego įpročiai skiriasi, yra keletas veiksnių, į kuriuos verta atkreipti dėmesį visiems.

„Čiužinio, pagalvės ir patalynės kokybė lemia, kokio lygio atramą
naktimis suteikiate savo stuburui ir visam kūnui.“

Miego mokyklos vadovas dr. Guy Meadowsas
Kietas ar minkštas?
Vieni iš mūsų mėgsta miegoti ant minkšto pagrindo, kiti ant kieto, tačiau renkantis čiužinį galioja universali taisyklė: kuo didesnis jūsų kūno svoris, tuo kietesnis turėtų būti čiužinys. Jei miegamojo lova dalijatės su antrąja puse ir mėgstate skirtingo kietumo čiužinius, vietoj bendro dvigulio rinkitės du siauresnius – taip geriau išsimiegosite ir nė vienas neliks nuskriaustas. 

Išsirinkite čiužinį
Suteikite atramą kaklui
Pagalvės dydis ir kietumas turi tiek pat įtakos stuburui, kaip ir čiužinys. Rinkitės tokią, kuri pratęsia natūralų jūsų stuburo išlinkį nuo apatinės nugaros dalies iki pat kaklo. Radę tinkamą pagalvę, tai pajusite visu kūnu: taps lengviau kvėpuoti, o kaklas ir pečiai atsipalaiduos.

Išsirinkite pagalvę
Išbandykite įvairios sudėties užvalkalų 
Jei dažnai nubundate sukaitę arba sušalę, o antklodė dirgina odą, galbūt laikas keisti patalynės užvalkalus, nes jie taip pat lemia jūsų miego kokybę. Nutarę išbandyti, kokios sudėties audinys jums tinka labiausiai, pradėkite nuo medvilnės. Medvilniniai patalynės užvalkalai yra švelnūs, tvirti ir pralaidūs orui.

Išsirinkite patalynės užvalkalus
Paprasta išvengti alergijos
Tyrimais įrodyta, kad žmonės, alergiški dulkių erkutėms, jautriau miega ir dažniau jaučia nuovargį dienos metu. Kad turite šią alergiją, kartais galite nė nežinoti. Taigi jei naktį jums netikėtai užsikemša nosis, tampa sunkiau kvėpuoti ar ima čiaudulys, tai gali būti susiję su miegamojo oro kokybe. Apsisaugoti nuo galimos alergijos visai paprasta: išskalbkite patalynę 60 °C temperatūroje, o čiužinį ir pagalves apvilkite specialiomis apsaugomis.

Išsirinkite čiužinio ar pagalvės apsaugą