Pranešimas dėl gaminių ir paslaugų prieinamumo
Baldų ir interjero prekių mažmenininkė IKEA (UAB „Felit“) vadovaujasi savo misija – siūlyti didelį kokybiškų, funkcionalių ir praktiškų baldų bei namų apstatymo prekių pasirinkimą tokiomis kainomis, kad jas galėtų įsigyti kuo daugiau žmonių. Todėl nuolat geriname prekių ir paslaugų prieinamumą savo skaitmeninėse platformose visiems pirkėjams, įskaitant turinčius negalią.
Ėmėmės veiksmų, kad mūsų skaitmeniniai sprendimai taptų dar patogesni. Pavyzdžiui, pagerinome interneto svetainės navigaciją, todėl vartotojai, kurie naudojasi pagalbinėmis technologijomis, gali veiksmingiau naršyti ir apsipirkti. Šie funkcionalumo patobulinimai suteikia galimybę motorikos, regos ar riboto pažinimo gebėjimus turintiems asmenims savarankiškiau projektuoti virtuves, spintas ir kitus baldus, lengviau įsigyti prekių ir paslaugų. Taip pat optimizavome pagrindines interneto svetainės funkcijas, tokias kaip išdėstymas, spalvų kontrastas, teksto dydis ir jautrumas, tiek mobiliojoje, tiek darbalaukio versijoje, kad geriau atitiktų visų vartotojų poreikius.
Esame orientuoti į žmogų, o technologijos, mūsų nuomone, turi tarnauti kiekvieno asmens labui. Todėl ir toliau tobulinsime skaitmeninius sprendimus, kad mūsų prekės bei paslaugos taptų dar prieinamesnės.
Pranešimas paskutinį kartą peržiūrėtas ir atnaujintas 2025 m. birželio 27 d.